Rom på Rogne internat.

Internatet er eit trygt og fint tilbod for deg som skal gå på vidaregåande skule på Voss. Du bur på eige hybelrom, men i eit fellesskap med andre elevar. Det er alltid nokon å vera ilag med utover kvelden. Internatet er plassert på Rogne og det er kort veg til dei to vidaregåande skulane, til butikkar og til buss/tog frå Voss sentrum.

Fritidsaktivitetar

Internatet legg til rette for ulike aktivitetar for dei som bur der:

• Det er quiz-kveldar, speling av dataspel saman med andre, kortspel og brettspel. Dette skapar engasjement og trivsel for alle her.
  • Det er laga til eit mediarom ( til leksebruk/ film/ musikk) og eit trimrom.
  • I gymsalen på Voss gymnas er det ballaktivitetar tysdagar kl.19.00 – 21.00.
  • Ungdomshuset ved Tinghusplassen har ope måndagar og onsdagar kl. 15 - 21.

Transport til skule

Det er gå- og sykkelavstand til dei to vidaregåande skulane på Voss. Kvar morgon går det buss til Voss vgs i Skulestadmo kl 07.45 og det gjer at elevar kan få seg frukost i skulen si
kantine før skulestart.

Kjøkken

Kvar etasje har kjøkken og opphaldsrom. På kjøkkenet er det m.a kjøleskåp, frysar, mikrobølgeovn, oppvaskmaskin, og TV og sofa på opphaldsrommet.

Hybelen

På rommet ditt er det seng med madrass (90x200), vask med spegel og eit garderobeskåp. Dei fleste tek med seg eige skrivebord og stol, elles har me elevpultar me kan setje inn. Du ordnar gardin (160 høgde x135 breidd) , dyne og pute. Vaskeutstyr (mopp/bøtte/klut) til å vaska rommet ditt må du ha, i kvar etasje står det ein støvsugar til din disposisjon.

Internatet har enkeltrom med eige bad og enkeltrom med delt bad for 2 elevar.

Hybelprisen pr. månad er:
enkeltrom med delt bad for 2 elevar: kr 4500,-
enkeltrom med eige bad:  kr 4800,-

Vaskerommet

På vaskerommet er det fire vaskemaskiner og fem tørketromlar. I tillegg har me rom til å tørke klede, sko og liknande. Vaskemiddel held du sjølv.

Vekking

Kvar morgon har nattevakt ein morgonrunde med vekking for dei som ynskjer.

Tilbod om mat på Voss vidaregåande

Kantina tilbyr «ei matpakke» med frukost og middag, den gjeld for elevar ved Voss vgs. Du kan også laga deg niste om morgonen. For skuleåret 2024/2025 er prisen for denne matpakka kr 1 950 pr mnd.
Søknadsskjema internat (pdf)
Søknadsskjema internat (docx)

Leigekontrakt internat (pdf)

Søknadsskjema mattilbod (pdf)