Byggfaglinja tek på seg elevarbeid i skuleåret 2023-2024

Garasje under bygging.

Byggfaglinja ved Voss vgs tek på seg elevarbeid for komande skuleår. Nærare informasjon og søknadsskjema finn du her. Søknadsfrist er 23. mai 2023.

Passande arbeid for bygg- og anleggsteknikklinja kan vera garasje eller carport med betongarbeid, eller større bygg med innreiingsarbeid. Me ynskjer og mindre bygg som reiskapsbu og liknande. Sidan skulen har eiga linje i betong-og murarfaget, er me spesielt ute etter oppdrag innanfor desse faga. Passande arbeid for betong- og murarlinja kan vera forstøtningsmurar, mindre bygg i betong eller leca. Her finn du søknadsskjema i docx-format og søknadsskjema i pdf-format. Ved spørsmål kan du ta kontakt med skulen ved å ringa tlf. 415 40 274. Søknadsfrist er 23. mai 2023.